corso o master traduzione legale
Thread poster: Tiziana Ricciolino
Tiziana Ricciolino
Tiziana Ricciolino
Italy
Local time: 16:15
Italian to English
+ ...
Sep 20, 2020

Ciao a tutti ! Mi date il vostro prezioso consiglio ? Devo scegliere tra il Master Icotea o i corsi di Arianna Grasso. Conoscete ? riuscite a darmi feedback ? Mi serve un "aiuto" pratico !!!! grazie a tutti

 
Emanuele Vacca
Emanuele Vacca  Identity Verified
Italy
Local time: 16:15
Member (2020)
English to Italian
Corsi Arianna Grasso consigliatissimi Oct 3, 2020

Ciao Tiziana! Su ICOTEA non so dirti nulla, ma Arianna Grasso è stata la mia docente di traduzione giuridica nell'ambito del Master in traduzione organizzato dal Consorzio ICoN e mi sono trovato davvero molto bene. Le sue lezioni hanno un taglio decisamente pratico e puntano a fornirti una metodologia collaudata ed efficace con cui approcciarti sia alle diverse tipologie testuali che alla ricerca terminologica. Fammi sapere se hai bisogno di ulteriori informazioni.

Tiziana Ricciolino
 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

corso o master traduzione legale






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »