managed cloud provider

Norwegian translation: leverandør av administrerte skytjenester

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:managed cloud provider
Norwegian translation:leverandør av administrerte skytjenester
Entered by: ECCommunication

07:20 Jul 20, 2015
English to Norwegian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: managed cloud provider
Leverandør av en type skytjeneste? Noen som vet?

PFT:o)
ECCommunication
Norway
leverandør av administrerte skytjenester
Explanation:
dette er nok skylagring - men siden mange av leverandørene også tar seg av sikkerhetskopiering, har gjenopprettingstjenester osv, kaller mange dette for «administrerte skytjenester»
Selected response from:

Harald Roald
United States
Grading comment
Tusen tak for hjelpen begge to! Ha en fin dag:o)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Administrert tjenesteleverandør
Ronny Nielsen
4leverandør av administrerte skytjenester
Harald Roald


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
leverandør av administrerte skytjenester


Explanation:
dette er nok skylagring - men siden mange av leverandørene også tar seg av sikkerhetskopiering, har gjenopprettingstjenester osv, kaller mange dette for «administrerte skytjenester»


    Reference: http://www.proact.no/skytjenester/Flexpod-som-en-tjeneste/
Harald Roald
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian, Native in Norwegian (Bokmal)Norwegian (Bokmal)
PRO pts in category: 4
Grading comment
Tusen tak for hjelpen begge to! Ha en fin dag:o)
Notes to answerer
Asker: Supert:o) Tusen takk!


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Administrert tjenesteleverandør


Explanation:
Jeg ville sagt det på denne måten...se også min egen Proz ordliste


    Reference: http://www.cloudservice.no/4-mater-office-365-kan-forandre-m...
    Reference: http://www.proz.com/personal-glossary/1402427?glossary=93866
Ronny Nielsen
Dominican Republic
Works in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

Norwegian

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Termsøk
  • Jobber
  • Forumer
  • Multiple search