Registerinhalt

Norwegian translation: Registerinnhold

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Registerinhalt
Norwegian translation:Registerinnhold
Entered by: ECCommunication

07:34 Oct 30, 2018
German to Norwegian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Registerinhalt
I forbindelse med en varmtvannsbereder (venstre side nesten nederst i tabellen):

https://www.waermepumpensysteme.com/produkte/warmwasserspeic...

Noen som vet?

PFT:o)
ECCommunication
Norway
Registerinnhold
Explanation:
Banalt nok er det "Registerinnhold"

"Under filtrene ligger nemlig registeret som er bygd opp av tynne aluminiumsfinner som tåler veldig lite før de bøyes." Se referanse
Selected response from:

Svein Hartwig Djaerff
United Kingdom
Grading comment
Takk, begge to:o) Ha en fin dag!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Registerinnhold
Svein Hartwig Djaerff
3pumpeinnhold
Per Bergvall


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pumpeinnhold


Explanation:
Ettersom det også er et registertrykk i spill her, må registeret være noe som kan skape trykk. Pumpe er da nærliggende.

Per Bergvall
Norway
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 52

1 day 51 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Registerinnhold


Explanation:
Banalt nok er det "Registerinnhold"

"Under filtrene ligger nemlig registeret som er bygd opp av tynne aluminiumsfinner som tåler veldig lite før de bøyes." Se referanse


    https://www.dinside.no/bolig/na-bor-du-rense-varmepumpen/61314524
Svein Hartwig Djaerff
United Kingdom
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 88
Grading comment
Takk, begge to:o) Ha en fin dag!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

Norwegian

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Termsøk
  • Jobber
  • Forumer
  • Multiple search