This site uses cookies.
Some of these cookies are essential to the operation of the site,
while others help to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
For more information, please see the ProZ.com privacy policy.
Hej,
jeg kommer ikke, selvom jeg meget gerne ville træffe jer og lære jer at kende. Jeg har til gengæld set, at der er en Powwow i Hamburg, den 17.11. som jeg vil deltage i.
Hilsen
Birgitte
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Idiomatic Denmark Local time: 18:14 German to Danish + ...
Kommer
Oct 28, 2008
Jeg har tænkt mig at komme, omend jeg nok ikke bliver så længe da jeg har familiebesøg fra Sjælland fra på torsdag. Men jeg har fortalt dem at jeg "får sent fri" på fredag, he he.
Marie
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Jennifer Neikes (X) Local time: 18:14 English to German + ...
Jeg er med
Oct 28, 2008
Denne gang når jeg det i hvert fald. Glæder mig!
Vi ses,
Jennifer
Subject:
Comment:
Christine Andersen Denmark Local time: 18:14 Member (2003) Danish to English + ...
TOPIC STARTER
Herligt!
Oct 30, 2008
Det bliver dejligt at komme væk fra computeren et par timer...
Jeg glæder mig til at se jer, og andre, der evt. bare dukker op?
Hej så længe
Christine
Subject:
Comment:
Idiomatic Denmark Local time: 18:14 German to Danish + ...
Et lille forbehold
Oct 31, 2008
Et lille forbehold herfra, grundet sammenfaldet af almindelig travlhed, uventede computerproblemer og omtalte familiebesøg.
Men jeg håber stadig jeg kan få det til at passe med en enkelt time (17-18).
Så vi ses forhåbentlig i eftermiddag.
Subject:
Comment:
Christine Andersen Denmark Local time: 18:14 Member (2003) Danish to English + ...
TOPIC STARTER
Held og lykke med computerproblemerne!
Oct 31, 2008
Forhåbentlig er de til at løse.
Jeg skal til gengæld ikke fare ud og fange bussen hjem ligesom sidst - min mand kommer på et tidspunkt, når han ikke gider sit arbejde mere. Så har vi bilen, og kan tage den lidt mere med ro.
Men jeg skal læse korrektur i bussen på vejen til Århus...
Vi ses!
Subject:
Comment:
Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.
Pastey is an innovative desktop application that bridges the gap between human expertise and artificial intelligence. With intuitive keyboard shortcuts, Pastey transforms your source text into AI-powered draft translations.