Pages in topic:   < [1 2 3 4 5 6 7 8] >
Powwow: Sorø - Denmark

This discussion belongs to Powwows » "Powwow: Sorø - Denmark".
You can see the powwows page and participate in this discussion from there.

Eliza-Anna
Eliza-Anna  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 19:23
Danish to English
+ ...
Hej Marianne Sep 4, 2006

Tusind tak for svaret. Ja, jeg kommer med toget 10.15. Og det er til stor hjælp at jeg må overnætte hos dig!

Glæder mig meget til at ser jer igen!


 
Susanne Rosenberg
Susanne Rosenberg  Identity Verified
Germany
Local time: 20:23
Member (2002)
Danish to German
+ ...
Navneskilte Sep 4, 2006

Er der nogen mulighed for at sørge for navneskilte til deltagerne? Pga. gruppens størrelse ville dette nok især være en fordel for de "nye" deltagere...

 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 20:23
Member (2002)
English to Danish
+ ...
navneskilte Sep 4, 2006

Har selv tænkt på det. Jeg finder ud af noget.

Marianne


 
pcovs
pcovs
Denmark
Local time: 20:23
English to Danish
Kræsenpind ;o) Sep 4, 2006

Jeg er lidt en kræsenpind, som ikke kan fordrage noget med dressing, mayonnaise osv. i, og desværre er det jo oftest sådan i Danmark, at der bliver proppet dressing mm i ALT, hvad der har med sandwich at gøre. Men hvordan er det med den lokale sandwich-bar? Kan de finde ud af at undlade det?
Ved godt, at jeg er lidt besværlig ;o) men jeg kan jo bare selv tage noget med, hvis det er et problem.


 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 20:23
Member (2002)
English to Danish
+ ...
sandwich m.m. Sep 4, 2006

Det er vist ikke noget problem. Er der nogen andre ønsker - evt. nogen, der er vegetarer eller allergikere, så jeg ved det, inden jeg bestiller maden.

Marianne


 
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 20:23
English to Danish
+ ...
Allergiker Sep 4, 2006

Det havde jeg egentlig ikke tænkt på, men jeg kan ikke tåle rå tomat, rå agurk, salat, rå løg (dvs. de fleste rå grøntsager). Min erfaring siger, at meget mad lige er garneret med et lille salatblad eller noget revet salat (og det står aldrig på menukortet), men det ødelægger altså fornøjelsen for mit vedkommende. Frygteligt besværligt

 
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 20:23
English to Danish
+ ...
Transport Sep 4, 2006

Jeg kommer i bil til Sorø, så jeg vil også kunne have nogle med, hvis det bliver nødvendigt. Ring på 5946 6686 (viderestiller til mobil).

 
Susanne Rosenberg
Susanne Rosenberg  Identity Verified
Germany
Local time: 20:23
Member (2002)
Danish to German
+ ...
Transport Sep 4, 2006

Jeg kommer også i bil og kan samle maks. 4 personer op mellem grænsen og Sorø (også dig, Jeanette, hvis du har besluttet dig til ikke at komme med campingvogn).
Kontakt mig venligst direkte via mail.


 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 20:23
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Bare der ikke er alkohol i !!! Sep 4, 2006

Det får jeg migræne af, man det finder jeg ud af selv.

Men Noget helt andet, der kan blive lidt besværlig er, at nu jeg har bestilt færgebilletten, ser jeg til min bestyrtelse, at den sidste færge hjemad afgår en time tidligere, end jeg troede - dvs. 20.30 fra Odden, ikke 21.30.

Som det er nu, bliver Mads, Marie og jeg nødt til at køre ca. kl. 19 for at være sikker på, vi når færgen, og det er måske lidt for tidlig. Måske kan i 2 maile mig - så finder j
... See more
Det får jeg migræne af, man det finder jeg ud af selv.

Men Noget helt andet, der kan blive lidt besværlig er, at nu jeg har bestilt færgebilletten, ser jeg til min bestyrtelse, at den sidste færge hjemad afgår en time tidligere, end jeg troede - dvs. 20.30 fra Odden, ikke 21.30.

Som det er nu, bliver Mads, Marie og jeg nødt til at køre ca. kl. 19 for at være sikker på, vi når færgen, og det er måske lidt for tidlig. Måske kan i 2 maile mig - så finder jeg ud af det.

Alternativt kunne vi måske køre over Broen - jeg har ikke undersøgt detaljerne, men så er vi ikke bundet til et bestemt tidspunkt.

Marie og jeg ankommer, så snart vi kan, og ifølge Kraks burde det være ca. 10.00, så det er nok bedst, hvis vi kører direkt til svømmehallen. Vi ses!
Collapse


 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 20:23
Member (2002)
English to Danish
+ ...
retur-tur Sep 4, 2006

Ja, det ville da være hyggeligt, hvis I også kunne være med til spisningen om aftenen, inden i vender retur til jylland. Jeg tænkte på, om der ikke er noget der hedder endags-billet eller lign. når I kører over broen og retur samme dag. Det er da værd at undersøge.

Marianne


 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 20:23
Member (2002)
English to Danish
+ ...
i morgen Sep 8, 2006

God bedring Rikke.

Der bliver lagt referat og billeder ud på ProZ så alle kan følge med.

Glæder mig til at hilse på alle i morgen.

Vi mødes på Ringstedvej 18 (svømmehallen bag ved Sorø-hallen) kl. 10.00. Der skal nok stå nogen og tage imod, hvis jeg selv er ude og hente nogen på stationen.

Marianne


 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 20:23
Member (2002)
English to Danish
+ ...
Pernilles tlf.nr. Sep 8, 2006

Er der nogen af jer, der har Pernilles telefonnummer. Hun er vist taget hjemmefra, og jeg bliver nødt til at ringe til hende. Evt. nogen af jer der har deltaget tidligere.

Marianne


 
Jeanette Brammer
Jeanette Brammer  Identity Verified
Local time: 20:23
English to Danish
+ ...
Pernillles tlf.nr. Sep 8, 2006

Jeg har det her nummer: 0044 13 13 31 17 90
Det er jo så desværre ikke et mobilnummer, så jeg ved ikke, om det hjælper så meget. Men måske er hendes mand til at træffe.

Jeanette


 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 20:23
Member (2002)
English to Danish
+ ...
tak Jeanette Sep 8, 2006

Jeg prøver det.

Ses

Marianne


 
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 20:23
English to Danish
+ ...
Powwow markeret som afholdt? Sep 10, 2006

Hej Alle
Tak for sidst. Det var hyggeligt
Jeg sidder og vil uploade nogle billeder, men der er ikke noget link til "Submit powwow report"... Måske er powwowen ikke markeret som afholdt endnu?


 
Pages in topic:   < [1 2 3 4 5 6 7 8] >


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Lucia Leszinsky[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Powwow: Sorø - Denmark






Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »