plaster ring

Norwegian translation: monteringsramme

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:plaster ring
Norwegian translation:monteringsramme
Entered by: ECCommunication

06:57 Jan 11, 2017
English to Norwegian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: plaster ring
Til festing av stikkontakter og brytere:

https://www.grainger.com/product/RACO-Galvanized-Zinc-Plaste...

Noen som vet?

PFT:o)
ECCommunication
Norway
dekkramme
Explanation:
Det ser ikke ut som en rund ring... her kommer mitt forslag på bakgrunn av bildet

http://www.clasohlson.com/no/Dekkramme,/Pr324073000

eller bare "ramme" - se de andre linkene

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2017-01-11 07:28:37 GMT)
--------------------------------------------------

alternativ: innsats

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2017-01-11 08:13:25 GMT)
--------------------------------------------------

Innfellingsramme?
http://seatronic.no/strom/brytere-og-paneler/brytere/innfell...
Selected response from:

Luca Vaccari
Italy
Grading comment
Tusen takk for hjelpen, begge to:o) Ha en flott dag!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3bakplate
Norskpro
3dekkramme
Luca Vaccari


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dekkramme


Explanation:
Det ser ikke ut som en rund ring... her kommer mitt forslag på bakgrunn av bildet

http://www.clasohlson.com/no/Dekkramme,/Pr324073000

eller bare "ramme" - se de andre linkene

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2017-01-11 07:28:37 GMT)
--------------------------------------------------

alternativ: innsats

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2017-01-11 08:13:25 GMT)
--------------------------------------------------

Innfellingsramme?
http://seatronic.no/strom/brytere-og-paneler/brytere/innfell...


    Reference: http://www.clasohlson.com/no/Kombinasjonsramme/Pr365478000
    Reference: http://www.clasohlson.com/no/Elko-RS-ramme-og-2-pol.-vippebr...
Luca Vaccari
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in ItalianItalian, Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 11
Grading comment
Tusen takk for hjelpen, begge to:o) Ha en flott dag!
Notes to answerer
Asker: Takk for svar:o) Det er riktignok metallrammen under dekkrammen jeg er ute etter.


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bakplate


Explanation:
... kanskje

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2017-01-11 10:39:45 GMT)
--------------------------------------------------

Man må feste den i stender fordi veggen er i gips (plaster).

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2017-01-11 10:41:53 GMT)
--------------------------------------------------

Men modellen ser ikke helt lik ut, så det spørs ...


    https://www.bad.no/p-55e82157/beam-bakplate-feste-av-veggkontakt-til-stender
Norskpro
Norway
Works in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

Norwegian

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Termsøk
  • Jobber
  • Forumer
  • Multiple search